Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone

29,40

Description

Mentor Twojej karieryZarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.Spis treści: Trudne początki (9)Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)Inne spojrzenie (15)Pieniądze (19)Przekonania (24)Zmiana przekonań (29)Koncentracja (31)Zmiana koncentracji (34)Kontrola (43)Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)Skąd się biorą decyzje (50)Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)Potrzeby (53)Pewność (55)Urozmaicenie (61)Uznanie (65)Przynależność (69)Rozwój (72)Prawa wpływu (75)Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)Dlaczego i jak (100)Cele (107)Technologia (131)Jak zdobywać wiedzę? (132)Podsumowanie (140)Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (143)Lista kontaktów (148)Osoby wpływowe (149)Rekomendacje (151)Lista możliwości (158)Nawyki (160)Rozdział 5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (167)Rozmowa telefoniczna (171)Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)Etap pierwszy – nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)Etap drugi – zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)Etap trzeci – przedstawienie propozycji i prezentacja (238)Kolejny krok (266)Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)Różnice indywidualne (274)Metaprogramy (274)Systemy reprezentacji (290)Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)Konflikt relacji (314)Mentalność pracownika (317)Piramida (320)Masz do mnie interes… (324)Lęk (325)Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)Moje doświadczenia (333)Zakończenie (337)Zawartość CD (343)O autorze: Arkadiusz Bednarski – trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.

Ekonomia i biznes

dominik gaworecki, ministerstwo edukacji narodowej kontakt, teatr szóste piętro, szpieg, mac rumours, pkp bilety, afery po, zanieczyszczenie wody, stolica erytrei, ciąży, minęła 20 owsiak, scanmed, wszawica u dziecka, domy na sprzedaż suwałki, romans w pracy, polska kronika filmowa

yyyyy