Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4

27,07

SKU: 62f439184d19 Kategoria: Tagi: , , ,

Opis

Robert Szwed Wprowadzenie: medialny kontekst kultury Introduction: the media as a context for culture Leon Dyczewski, Robert Szwed Kultura dzisiejszych mediów The culture of today’s media Jerzy Jastrzębski Kultura otwarta” w mediach jako ideologia Open culture” in the media as an ideology Małgorzata Lisowska-Magdziarz Kultura transformacji – w kierunku postkonsumpcyjnej kultury zmediatyzowanej A culture of transformation – towards post-consumerism mediated culture Tomasz Goban-Klas Mediatyzacja protestu społeczno-politycznego. Refleksje postmajdanowskie Mediatization of socio-political protest. Post-Maidan reflections Robert Szwed Mediatyzacja przemocy. ISIS – nowe oblicze wojny Mediatization of violence. ISIS – the new face of war Jerzy Jastrzębski Tożsamość a medialna agenda Identity and media agenda Anna Sugier-Szerega Tożsamość cyfrowych dzieci” a komunikacja międzypokoleniowa Identity of digital children” and intergenerational communication Marek Pytko Twitter – narzędzie budowania tożsamości instytucjonalnej Kościoła Twitter – building an institutional identity of the Church Bibliografia

Nauki humanistyczne i społeczne

garbarskie, 15 latka w ciazy, jak napisać zwolnienie z lekcji, nfz sanatoria, ostentacyjny, lustracja, empik reklamacje, zasad savoir vivre, lody lidl

yyyyy